شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

نشست جشنواره بزرگ ورزشی با شعار شادابی و نشاط با ورزش با مشارک هیات پزشکی ورزشی یزد

نشست جشنواره بزرگ ورزشی با شعار شادابی و نشاط با ورزش با مشارک هیات پزشکی ورزشی یزد

هیات پزشکی ورزشی یزد در نشست جشنواره بزرگ ورزشی با شعار شادابی و نشاط با ورزش، حضور یافت

به گزارش دفتر یزد پایگاه خبری _ تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: هیات های ورزشی و ورزشکاران در جهت معرفی رشته های خود و ترغیب عموم مردم ، در این جشنواره حضوری پررنگ و چشمگیری داشته باشند.  

مسعود شریعتی در نشست هماهنگی جشنواره بزرگ ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در ابتدا یاد و خاطره سلسله جنبان انقلاب حضرت امام راحل و شهدای انقلاب و همچنین سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.

وی افزود: ایام گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای برگزاری مسابقات ورزشی مختلف و برنامه های شاد و متنوع است که با توجه به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و همچنین مشکلات اقتصادی و شرایط کشور و روزهای سختی که مردم پشت سر گذاشتند، ضرورت دارد که برنامه های مختلف و شاد با مشارکت بالای عموم مردم برگزار شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: جشنواره بزرگ ورزشی با شعار شادابی و نشاط با ورزش  با اجرای حرکات ورزشی رشته های مختلف و برنامه های شاد و مفرح دیگر در پارک بزرگ شهر یزد برگزار می شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصتی خواهد بود تا هیات های ورزشی به معرفی رشته های ورزشی ، قهرمانان و دست آوردهای خود بپردازند و علاقمندان رشته های مربوطه را جذب و پذیرش کنند و همچنین عموم مردم را به ورزش کردن در رشته های مختلف ترغیب کنند.

شریعتی بیان داشت : براین اساس برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره هیات های ورزشی و ورزشکاران حضوری گسترده و حداکثری داشته باشند و از خانواده ها دعوت میکنم تا در این جشنواره بزرگ ورزشی حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است در این نشست که جمعی از روسا، دبیران و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان و شهرستان یزد حضور داشتند، اعضاء هیات ها به بیان نظرات و پیشنهادت خود پرداختند و در خصوص چگونگی اجرای برنامه ها و اجرای جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.