شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

وضعیت عمومی «جانفشان» ملی‌پوش پاراتنیس اشنویه‌ای کشور خوب است

urmia

حسن جانفشان ملی پوش پاراتنیس کشور که امروز شنبه در مسیر اشنویه - ارومیه دچار سانحه تصادف شده بود در بیمارستان بستری و و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش دفتر آذربایجان غربی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، میلاد اندیشه دبیر هیات پزشکی ورزشی استان ضمن اعلام این خبر افزود: به محض مطلع شدن از تصادف جانفشان و به نیابت از هیات پزشکی ورزشی در بیمارستان شفا حاضر شدیم و پس از بررسی شرایط ایشان باید اطلاع دهم که خوشبختانه حال عمومی ایشان چه از نظر بدنی و چه از نظر روحی در بهترین شرایط قرار دارد و هیچ مشکل خاصی برایشان حادث نشده است و معاینات و کنترل‌های پزشکی دقیق به منظور کسب اطمینان بیشتر از بهبودی کامل این قهرمان ملی‌پوش در حال انجام است.


اندیشه ادامه داد: با توجه به اینکه ایشان از قهرمانان کشور هستند و سرمایه ورزش استان محسوب می شوند هیات پزشکی ورزشی بر خود وظیفه می داند که مراقبتهای ویژه ای از ایشان و سایر قهرمانان استان اعمال کند و بر حسب همین وظیفه پیگیر اوضاع ایشان بودیم .

مردادماه امسال «حسن جانفشان» جانباز ورزشکار ملی پوش اهل شهرستان اشنویه در رقابت‌های قهرمانی پاراتنیس ۲۰۱۹ آسیا موفق به کسب گردن‌آویز نقره شد.

حسن جانفشان جانباز جنگ تحمیلی اهل اشنویه از سال ۱۳۸۵ تاکنون عضو تیم ملی تنیس‌روی میز ایران بوده و ۱۸ مدال آسیایی، جهانی و بین‌المللی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی با بیش از ۱۳ سال سابقه عضویت در تیم ملی، عنوان‌ها و افتخارات متعددی را برای آذربایجان‌غربی و ایران اسلامی به دست آورده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.