دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

در نشست شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد؛

بررسی عملکرد و برنامه ‌های آتی کمیته‌ های تخصصی

نشست شورای مدیران فدراسیون

نشست هفتگی شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور بررسی عملکرد کمیته های تخصصی و همچنین برنامه های آینده فدراسیون با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست دکتر خلیلیان ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را وظیفه ملی همه دانست و تصریح کرد مجموعه های ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی در این روز باشکوه در کنار دیگر اقشار ملت، جامعه ورزش و خانواده سلامت در راهپیمایی حضور باشکوه خواهند داشت.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین گزارشی از سفر گروه اعزامی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به قطر و عقد قرارداد با آزمایشگاه کنترل دوپینگ این کشور ارائه کرد.

آمادگی برای برگزاری مجمع عمومی

 همچنین دکتر محمد اسد مسجدی، سرپرست دبیری فدراسیون، گزارش مبسوطی از برگزاری نشست های کارشناسی در جهت بازنگری آیین نامه های داخلی و همچنین دیگر فعالیت تمام کمیته های تخصصی بیان کرد و از برنامه ریزی و آمادگی کامل برای برگزاری مجمع عمومی و سالانه فدراسیون خبر داد.

موفقیت بین المللی ایران نادو

  طی این نشست، دکتر فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) نیز گزارشی از فعالیت های روزهای اخیر ستاد در زمینه آموزش و همچنین نمونه گیری ارائه کرد.

وی با اشاره به نمونه گیری خارج از مسابقه پیش از دربی تهران، محول شدن نمونه گیری رقابت های بین المللی جام فجر- گزینشی المپیک توکیو در رشت را از جانب وادا و فدراسیون جهانی وزنه برداری یک موفقیت دانست و گفت: این مهم بعد از چند سال وقفه محقق شد و  به خوبی بیانگر توانمندی های ستاد ملی مبارزه با دوپینگ است.

دکتر شارکی تصریح کرد: در طول برگزاری این مسابقات، در مجموع از 15 ورزشکار شرکت کننده ایرانی و خارجی نمونه گیری به عمل آمد.

ارائه دیدگاه کارشناسی کمیته های تخصصی

همچنین سعید غلامی خزانه دار، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی، دکتر امیر عباس لشگری مشاور سرپرست فدراسیون در امر پوشش پزشکی مسابقات و کمیته های پزشکی، دکتر مهرشاد پورسعید سرپرست کمیته درمان، دکتر سعید فاضلی فر رئیس کمیته طرح و برنامه و دکتر فرهاد مرادی شهپر رئیس کمیته آموزش، به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود در خصوص امور جاری و برنامه های آتی فدراسیون پرداختند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.