سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

در دیدار دکتر حاکمی با امیری خراسانی مقرر شد؛

توسعه همکاری های دوجانبه پزشکی ورزشی و موسسه ورزش و تفریحات کیش

کیش

در دیدار دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، دو طرف ضمن بررسی شرایط موجود و زمینه های همکاری مشترک بر توسعه تعامل و همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که روز یکشنبه بیستم بهمن ماه برگزار شد و دکتر مهران روشن ری شهری، رئیس هیات پزشکی ورزشی منطقه آزاد کیش و معاون فنی بیمارستان کیش حضور داشتند، رویکرد جدید موسسه ورزش کیش مبنی بر توجه بیشتر به امر آموزش در حوزه های مختلف مرتبط با ورزش و علمی سازی و حرفه ای گری ورزشکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد هیات پزشکی ورزشی کیش نقش موثر و پررنگی در فعالیت های آموزشی در این منطقه داشته باشد.

در این منطقه ورزشکاران تیم ملی در رشته های تیروکمان، اسکواش، ژیمناستیک ترامپولین و دو و میدانی ساکن و مقیم هستند و 38 هیات ورزشی فعالیت دارند.

همچنین چالش های هیات در خصوص پوشش پزشکی مسابقات، پرداخت به موقع هزینه های درمانی ورزشکاران مصدوم و بودجه مورد نیاز هیات برای خدمات رسانی به جامعه ورزش مورد بررسی قرار گرفت.

بنا به گفته مسئولان هیات پزشکی ورزشی کیش، بسیاری از مسابقات کشوری و بین المللی در منطقه آزاد کیش (و در برخی فصول به شکل همزمان) برگزار می شود و هیات پزشکی با استانداردهای بالا، حضور پزشک، پرستار، فیزیوتراپیست، آمبولانس این مسابقات را پوشش می دهد و در برخی مسابقات بین المللی و جهانی این هیات درمانگاه مجهز و مستقر در کنار محل مسابقات دارد.

کیش دارای یک بیمارستان است که برای اعزام مصدومین و انجام امور درمانی ورزشکاران تحت پوشش همکاری مناسبی با هیات دارد.

از نظر خدمات درمانی، تقریباً 99 درصد افراد تحت پوشش در 10 ماهه نخست سال 98 به شکل آنلاین ثبت نام کرده اند که این امر نتیجه زحمات همکاران هیات و حمایت و همکاری بسیار ارزشمند موسسه ورزش کیش بوده است.

ستاد نظارت بر سلامت باشگاه ها در این منطقه فعال است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.