شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

عملکرد هیات پزشکی ورزشی لرستان در زمینه مقابله با کرونا؛

رصد باشگاه های ورزشی، تجهیز هیات های شهرستان ها و اطلاع رسانی

لرستان

مسئول ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان لرستان از بازرسی مستمر و ضدعفونی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان و... به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش دفتر لرستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در ادامه فعالیت‌های هیات پزشکی ورزشی استان در راستای مبارزه با گسترش ویروس کرونا، مسئول ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها  و اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان  اقدامات این مجموعه در حوزه بازرسی و نظارت بر سلامت باشگاه‌ها تشریح کرد. 

کوروش سپهوند دبیر هیات و مسئول‌ ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان عنوان کرد  :تیم نظارتی هیات طی دو هفته تقریبا همه ی باشگاه‌ها و اماکن  ورزشی استان را ارزیابی و دستورالعمل‌های کشوری پیرامون تعطیلی اماکن ورزشی و ضدعفونی این مکان‌ها را ابلاغ کرده و پوستر و بروشورهای دریافتی از فدراسیون را در بازدیدهای مختلف به مدیران محترم باشگاه‌ها و... تحویل داده است.

سپهوند از پیشنهاد تذکر و در مواردی پملپ مجموعه های ورزشی متخلف به اداره کل خبر داد و افزود تعدادی از باشگاه‌ها و... که علیرغم تذکرات مکرر اقدام به فعالیت و بازگشایی مجموعه های خود کرده بودند با همکاری اداره کل استان پلمپ شده اند. 

وی در ادامه افزود با پیگیری رئیس محترم هیات مقدار مورد نیاز مواد ضدعفونی کننده و بروشور های آموزشی از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دریافت و در اختیار مدیران محترم مجموعه های ورزشی شهرستان خرم آباد قرار گرفته است. 

مسئول ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در ادامه از واریز مبلغ 5 میلیون تومان به حساب هیات‌های پزشکی ورزشی شهرستانها و تحویل بیش از 1000 پوستر آموزشی به شهرستانها خبر داد و افزود: این مبلغ به منظور تهیه مواد ضدعفونی جهت استفاده در مجموعه های ورزشی شهرستانها در اختیار روسای محترم هیات‌ها قرار گرفته و نظارت لازم توسط تیم‌های بازرسی به عمل خواهد آمد. 

سپهوند در پایان ضمن تشکر از مدیران محترم باشگاه‌ها و روسای محترم هیات‌ها، از جامعه ی ورزش استان درخواست کرد در خانه بمانند و با پرهیز از حضور در اجتماعات و ... به قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کمک کنند تا در آینده نزدیک و پس از مهار ویروس کرونا مجددا شاهد حضور ورزشکاران عزیز در باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی باشیم. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.