چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

ارتباط زنده تلفنی دکتر جعفر کیاست فر رییس ستاد مقابله با کرونا در ورزش با یکی از پر شنونده ترین برنامه های زنده رادیویی با عنوان رادیو ورزش

رادیو ارومیه

دکتر جعفر کیاستفر رییس ستاد مقابله با کرونا در ورزش رعایت توصیه های بهداشت فردی ، فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و در خانه ماندن را در خصوص بعضی از مشاغل یادآور شدند.

به گزارش دفتر آذربایجان غربی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران  دکتر جعفر کیاست ، رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان با ارتباط در  پر شنونده ترین برنامه زنده رادیویی استان با عنوان رادیو ورزش , ضمن اعلام اهداف و فعالیت‌های ستاد مذکور، مردم را به رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی هوشمند با توجه به شیب تند این بیماری مسری در استان به ویژه مرکز استان شهرستان ارومیه و همچنین عمل به آموزه های بهداشت فردی تا قطع زنجیره دعوت خواهد نمود.
وی خطاب به مردم عزیز به ویژه علاقمندانی که به صورت روزمره از رادیو استفاده می کنند رعایت توصیه های بهداشت فردی ، فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و در خانه ماندن را در خصوص بعضی از مشاغل یادآور شدند.
شایان ذکر است دکتر جعفر کیاست ، رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان با حضور در  پربیننده ترین برنامه زنده تلویزیونی استان با عنوان سیری در ورزش که با رویکرد ارشادی تربیتی و سرگرمی میباشد روز جمعه هفته جاری ساعت ۲۱ الی ۲۲ به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.