یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

راه اندازی شورای سلامت در فدراسیون پزشکی ورزشی؛

برنامه مدون با سه موضوع بهداشت، تغذیه و روانشناسی تدوین می شود

شورای سلامت

نخستین نشست شورای سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست این فدراسیون برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای سیاست های کلان خود به منظور پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی با راه اندازی شوراهای تخصصی در جهت تدوین برنامه های عملیاتی گام بر می دارد.
در این راستا شورای سلامت فدراسیون به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان و با حضور دکتر مسجدی، دکتر حاکمی، دکتر پورسعید، دکتر غزالیان، دکتر صالحی و دکتر سامع تشکیل جلسه داد.
 در این جلسه ابتدا دکتر خلیلیان نکاتی را در خصوص اهمیت و اهداف راه اندازی این شورا بیان کرد و سه اصل بهداشت، تغذیه و روانشناسی را محور فعالیت شوریا سلامت عنوان کرد و بر اهتمام جدید اعضای این شورا و بدنه فدراسیون به منظور پیشبرد اهداف تاکید کرد و گفت: واحد بهداشت و ایمنی به همین منظور در فدراسیون راه اندازی شد.
 در ادامه دکتر حاکمی  پیش نویس شورای سلامت را ارائه کرد.
 تعامل هرچه بیشتر با بخش های مرتبط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان و نهادهایی همچون شهرداری تهران و رسانه ها از جمله مواردی بود که در این نشست درباره آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت
توجه بیشتر به مباحثی نظیر نسخه نویسی ورزشی و فعالیت در زمینه بیماری های غیر واگیر مثل فشار خون از دیگر مواردی بود که درباره آن تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.