سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

/ ستاد مقابله با کرونا در ورزش/

اعلام آمادگی فدراسیون والیبال برای اجرای پروتکل های بهداشتی

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: با رعایت پروتکل ها و تجهیز باشگاه ها به امکانات ضدعفونی و بهداشتی می توان با وجود ویروس به زندگی عادی خود برگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بیست و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش در شرایطی به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست این فدراسیون برگزار شد که دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به صورت ویدیوکنفرانس، دکتر ماهر از قرارگاه مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، مهندس غلامی از وزارت بهداشت، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا در این نشست حضور داشتند.  

داورزنی گفت: تلاش ما در ستاد مقابله با کرونا در ورزش  این است که با تمام دستورالعمل های وزارت بهداشت و فدراسیون جهانی هماهنگ باشیم تا به سلامت از این مرحله عبور کنیم. اگر اصول بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کنیم، می توان با وجود این ویروس، یک زندگی سالم داشت.

وی همچنین درخصوص سلامت و بازگشایی باشگاه ها تاکید کرد: باشگاهداران و تمام افرادی که در باشگاه های والیبال مشغول به فعالیت بودند نیز با رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی، می توانند به زندگی کاری و عادی خود برگردند. البته وظیفه ما این است تمام امکانات فیزیکی را فراهم کنیم از جمله این که کابین ضدعفونی جلوی در ورودی نصب شود تا ورزشکاران از داخل آن عبور کنند.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: باید شرایط را طوری فراهم کنیم که افراد بتوانند با امنیت و با طیب خاطر گام به فضای باشگاه بگذارند. به محض این که مطمئن شویم آمادگی کامل داریم تمام قد حافظ سلامت ورزشکاران باشیم، اماکن و محیط را برای ورزشکاران تجهیز و آماده می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.