پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۹

با هدف حمایت از جامعه ورزش؛

تعرفه عضویت در فدراسیون پزشکی ورزشی ثابت ماند

خدمات درمانی
 نشست غیر حضوری رئیس کمیته خدمات درمانی و ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با مسئولان کمیته خدمات درمانی  و ناظرین ستاد نظارت هیات های پزشکی ورزشی استان ها  در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر رضا سعیدی، رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی طی جلسه غیرحضوری که به صورت ویدئوکال انجام شد، به تشریح اهداف و برنامه های پیش روی این کمیته پرداخت و خواستار اهتمام هر چه بیشتر مسئولان کمیته خدمات درمانی استان ها در جهت ساماندهی ورزشکاران شد. 
دکتر سعیدی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای بخش های مختلف  به دلیل همه گیری بیماری کرونا گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی در جهت حمایت از اعضای کمیته خدمات درمانی تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی را ثابت نگه داشته است. وی گفت: ورزشکاران عزیز همچون سال گذشته می توانند با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان به مدت یک سال کامل (365 روز)، به عضویت این کمیته درآمده و از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی بهره مند شوند. 
همچنین کریم حسینی مسئول نظارت بر اماکن ورزشی به تبیین نکات لازم در خصوص بازرسی از اماکن ورزشی از جمله کنترل عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی پرداخت.
بر اساس این گزارش،شرکت کنندگان در این جلسه نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف کمیته خدمات درمانی به منظور ساماندهی ورزشکاران و ارائه خدمات به جامعه ورزش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.