چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد

برگزاری نشست ستاد کرونا ورزش و جوانان استان البرز

نشست ستاد کرونا در ورزش استان البرز با حضور غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان ، کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل ، اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی و جمعی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ در این نشست دکتر اردیبهشت با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۲۵۰ شهر در سطح کشور به وضعیت سفید در مقابله با ویروس کرونا دست پیدا کرده اند، اظهار داشت: ستاد کرونا در ورزش، کاملا زیر نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا فعالیت می کند. تاکنون اجازه ی فعالیت رشته های ورزشی انفرادی تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دو ومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی باکمان، سوارکاری، موتورسواری و اتومبیلرانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزشهای طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و آمادگی جسمانی در استان البرز و سایر استان ها با وضعیت مشابه صادر شده است. باشگاه هایی که اعلام شده می توانند به ادامه فعالیت بپردازند، می بایست حتما از طریق سامانه  salamat.gov.ir  وزارت بهداشت  کد بهداشت دریافت کنند. کلیه ورزشکاران برای حضور در باشگاه ها می بایست فرم خود اظهاری را تکمیل نمایند.
وی افزود:در فوتبال تنها لیگ برتر و لیگ دسته ۱ کشور مجوز فعالیت دریافت کرده اند و مدارس فوتبال همچنان اجازه ی فعالیت ندارند. استانها این اختیار را دارند که با توجه به شرایط موجود، نسبت به اعمال محدودیت های بیشتر اقدام کنند.

همچنین هیات پزشکی ورزشی در این نشست آمادگی خود را جهت آموزش و به کار گیری ناظرین معرفی شده از سوی شهرستان ها نیز را اعلام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.