پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

عملکرد هیات پزشکی ورزشی بندر انزلی و لنگرود رصد شد

انزلی

 در نشست کارشناسی بررسی عملکرد هیات پزشکی ورزشی شهرستان بندر انزلی راه هاب توسعه خدمات پزشکی ورزشی به شهرستان ورزش دوست بندر انزلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که صبح روز پنج شنبه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی با حضور خانم خاکپور معاون اداره ورزش و جوانان دکتر صیادی رئیس هیئت پزشکی ورزشی شهرستان بندر انزلی کریمی خزانه‌دار اداره ورزش و جوانان ورزش و جوانان سعید غلامی خزانه‌دار و ناصر اشکانی مسئول امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، عملکرد پزشکی ورزشی انزلی در زمینه‌های مختلف از جمله پوشش پزشکی مسابقات ساماندهی ورزشکاران و دیگر زمینه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در خصوص توسعه خدمات این بخش اتخاذ شد.
 در این دیدار همچنین آقای قاسمی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان گیلان نیز حضور داشت و گزارشی از شرایط پزشکی ورزشی و ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ارائه کرد.

بررسی  عملکرد پزشکی ورزشی شهرستان لنگرود

 در دیدار نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر امینی رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان لنگرود استان گیلان عملکرد هیات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
  در این دیدار آقایان غلامی و اشکانی خزانه دار و مسئول امور بازرسی استان های فدراسیون پزشکی ورزشی به بررسی عملکرد هیات پزشکی ورزشی شهرستان لنگرود پرداختند و نقطه نظرات کارشناسی خود را در جهت ارتقاء سطح خدمات این هیات بیان کردند..
 همچنین دکتر امینی گزارشی از عملکرد این شهرستان در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه ساماندهی ورزشکاران و ارائه خدمات به ورزشکاران آسیب دیده بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.