یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

اکیپ های ستاد نظارت آماده اجرای مفاد دستورالعمل شماره 15 ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش

بازرسی ۲

با هماهنگی بین دستگاهی اکیپ های نظارتی مراکز بهداشت و ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی جهت تایید بازگشایی باشگاه های استان فعالیت خود را آغاز کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیات پزشکی ورزشی استان  آذربایجان غربی در اجرای دستورالعمل شماره ۱۵ ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش و هماهنگی رئیس ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و  همکاری مراکز بهداشت و درمان استان اکیپ های نظارتی با حضور ناظران مراکز بهداشت صبح امروز ۱۱ خردادماه سال جاری جهت انجام تایید اولیه بازگشایی باشگاه ها قبل از انجام تست کرونا و اخذ نتایج آن وارد عمل شدند. 
در این طرح که به مدت سه روز به طول خواهد انجامید باشگاه های استان قبل از بازگشایی می بایست فرم تکمیلی آماده شده باشگاه را جهت درخواست تست pcr انجام داده و پس از آن با تایید نمایندگان مراکز بهداشت در محل باشگاه حضور یافته و اقدامات اولیه بازگشایی باشگاه ها از لحاظ عمل به پروتکل های بهداشتی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تهویه معکوس با همراهی ناظران ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دادند .
شایان ذکر است با حضور اکیپ‌های بازرسی هیئت پزشکی در محل باشگاه ها ضمن آگاهی بخشی ارائه پوستر، تراکت ،فرم های سه گانه و  الزام به شرکت در آزمون کووید ۱۹ در لینک فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به بعضی از تخلفات صورت گرفته نیز اخطارهای لازم را در دستور کار فعالیت امروز خود قرار دادند. 
این طرح به مدت سه روز  با حضور ناظران هیات پزشکی ورزشی ،اداره کل ورزش وجوانان همچنین نمایندگان مراکز بهداشت در مرکز استان شهرستان ارومیه به صورت پایلوت برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.