یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

به منظور ارتقای کیفی و کمی خدمات صورت گرفت؛

تصویب چند مصوبه عملیاتی در شورای سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی

شورای سلامت
 دومین جلسه شورای سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون برگزار شد، دکتر لاله حاکمی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون به ارائه گزارشی در خصوص مقدمات راه‌اندازی دوره‌های آنلاین تغذیه و فیزیوتراپی به صورت پایلوت توسط نایب رئیس بانوان هیات پزشکی ورزشی استان های استان آذربایجان شرقی و مازندران ارائه کرد .
همچنین دکتر پورسعید سرپرست کمیته درمان فدراسیون در خصوص سیستم ارجاع و الکترونیکی شدن پرونده درمانگاه فدراسیون نقطه نظراتی را بیان کرد و مقرر شد وی  در خصوص سیستم ارجاع کلینیک طرح پیشنهادی خود را ارائه کند. 
 از دیگر مصوبات این نشست در خصوص روانشناسی بود و در این زمینه مقرر شد خانم دکتر سامع در خصوص قهرمانی که به کرونا مبتلا شده اند برنامه درمانی روانشناسی ارائه کرده و نسبت به برگزاری دوره آموزشی آنلاین مربی کودک اقدام کند.
 همچنین مقرر شد دکتر شاهین صالحی طرح مربی ناظر بهداشت خود را آماده و ارائه نماید.
 در خصوص ساماندهی و کلاس بندی افرادی که دوره ماساژ ورزشی فدراسیون را گذرانده اند، مقرر شد دکتر غزالیان دکتر مرادی و خانم بیگدلی در این زمینه اقدام کنند .
برنامه ریزی برای توسعه کیفی خدمات کلینیک توانبخشی فدراسیون از جمله موارد دیگری بود که در این نشست درباره آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.