پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

♦️کارگاه پیشگیری از کرونا در سالنهای ورزشی برای جامعه ورزش زنجان برگزار شد

کارگاه آموزشی ستادنظارت بر سلامت اماکن ورزشی

کارگاه پیشگیری از کرونا در سالنهای ورزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان، هیات پزشکی ورزشی و موسسه میعاد راهیان تندرستی برگزار شد.

به گزارش دفتر زنجان؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، عذرا واسعی رییس کمیته ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی زنجان گفت: کارگاه پیشگیری از ویروس کرونا با حضوررییس انجمن علمی طب سنتی استان زنجان وجامعه ورزش استان برگزار شد.

 🔸عذرا واسعی اظهارداشت: راه های انتقال از شیوع بیماری و اهمیت رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس برای جامعه ورزش در این کارگاه آموزش داده شد و توصیه های لازم توسط کارشناسان ارائه شد.

🔸واسعی افزود: ایجاد کانال اطلاع رسانی به همه باشگاه داران وارائه پروتکلهای بهداشتی جهت بازگشایی، اخذبرگه تعهد ازباشگاهداران، ارائه انواع پوسترهای بهداشتی، انجام بازرسی از ۱۱۹ باشگاه مواردی است که در این راستا انجام شده است.

 🔸رییس انجمن علمی طب سنتی استان زنجان در خصوص ماهیت بیماری، وضعیت شیوع در استان زنجان، اقدامات محافظتی و پیشگیرانه درمکان های پر جمعیت آموزش های لازم را ارائه داد و تاکید کرد: حفظ قوانین و مقررات و پروتکلهای بهداشتی به خصوص درورزشهایی که با دست انجام میشود ضروری است.

🔸 رییس انجمن علمی طب سنتی استان زنجان بیان کرد: پیشگیری از ویروس کرونا عزم همگانی را می طلبد و بر این اساس آگاه سازی و شناخت از این ویروس باید در اولویت قرار گیردو سایر شهرستان ها نیز نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی اقدام لازم را داشته باشند.
@hpvoz

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.