سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

/فیلم/

بازتاب خبری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

بیست و هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

بیست و هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر محمد اسدی مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با محوریت بررسی درخواست های برخی فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی درباره بازگشایی ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه سید محمدپولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو یکی از مدعوین نشست گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده این فدراسیون از بدو شیوع کرونا در سطح کشور ارائه کرد. ، اقداماتی نظیر پیگیری فعالیت های فدراسیون به صورت مجازی و برگزاری آزمون های ترتقاء کمربند به صورت مجازی که با استقبال بالای علاقه مندان به تکواندو و خانواده های آنها مواجه شده است.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین به ابعاد مختلف تاثیر کرونا بر تکواندو پرداخت و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های ستاد مقابله با کرونا در ورزش و موافقیت وزارت بهداشت به تدریج زمینه برپایی اردوهای ملی پوشان تکواندو با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فراهم شود.

همچنین دکتر بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز به صورت ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور یافت و به بیان دغدغه های این فدراسیون پرداخت.

همچنین رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز با اشاره به فعالیت بیش از 5 هزار و 200 باشگاه ورزشی در تهران تاکید کرد که ادامه تعطیلی این اماکن ورزشی به شدت معیشت باشگاهداران و مربیان آنها را تحت تاثیر قرار داده است و امیدواریم هرچه زودتر سیاست تعطیلی باشگاه های ورزشی با بازگشایی توام با رعایت پروتکل های بهداشتی جایگزین شده  تا سلامت و معیشت این قشر از جامعه ورزش به طور همزمان دیده شود.

در این جلسه دکتر رضایی، خانم فرساد و دکتر پورغریب نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر امیر عباس لشگری رئیس سازمان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین پس از آنکه دکتر فرهاد مرادی شهپر گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی ستاد را ارائه کرد، دکتر مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد که جمع بندی مباحث مطرح شده با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان به اطلاع وزارت بهداشت خواهد رسید و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.