سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری هیات پزشکی ورزشی کردستان با دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

کردستان

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و هیات پزشکی ورزشی کردستان صبح امروز با حضور سید زاهد ابراهیمی مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و هیات پزشکی ورزشی کردستان صبح امروز در واحد تربیت بدنی دانشگاه با حضور سید زاهد ابراهیمی مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، سوسن عباس پناه نایب رئیس هیات و میلاد سیار دبیر هیات پزشکی ورزشی انجام شد.

زاهد ابراهیمی ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه گفت: همکاری دانشگاه با هیات پزشکی ورزشی در جهت ارائه خدمات به ورزشکاران این مجموعه منجر به بروز اتفاقات خوب در زمینه‌های مختلف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود، هیات پزشکی ورزشی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج می توانند در زمینه های مختلف با دانشجویان به خصوص رشته تربیت بدنی و دیگر ورزشکاران   همکاری نمایند و خدمات ارائه دهند.

میلاد سیار، دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کردستان از مسئول امور ورزش دانشگاه برای هموارسازی مسیر انعقاد این تفاهم‌نامه تشکر کرد و گفت: مجموعه هیات پزشکی ورزشی کردستان با تمام ظرفیت ها و امکانات موجود، بستر مناسب به منظور ارائه خدمات در تمام زمینه های علمی و خدمات پزشکی ورزشی را برای ورزشکاران و دانشجویان آن دانشگاه فراهم خواهد کرد.

لزوم عضویت ورزشکاران دانشگاه در سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی توسط فدارسیون و هیات پزشکی ورزشی، استفاده از امکانات مرکز پیکرسنجی و حرکات اصلاحی، از جمله موارد مهم این تفاهم نامه بود که به تایید و امضاء رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.