سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

سی و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

سی و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی، در این جلسه سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، نمایندگان وزارت بهداشت، برخی روسای فدراسیون های ورزشی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش حضور داشتند.

دکتر مسجدی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری کادر درمان را در دوران همه گیری کرونا ستود و ابراز امیدواری کرد با مجوز وزارت بهداشت فعالیت رشته های مختلف ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شود.

روسا و دبیران فدراسیون های، کبدی، ورزش‌های سه گانه، تکواندو، شمشیربازی، ژیمناستیک، ورزش های نابینایان، قایقرانی و اسکی نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه خود درباره ازسرگیری  فعالیت های ورزشی پرداختند.

پیش از آغاز جلسه، دکتر مسجدی و مدیران فدراسیون ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور بر مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو، ادای احترام کردند.

در این مراسم لوح و تندیس یادبود فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت قدردانی از مجاهدت های سید محمد پولادگر در دوران هشت سال دفاع مقدس و به مناسبت انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان به وی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.