چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

/مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی/

دکتر مسجدی عملکرد سال ۹۸ فدراسیون پزشکی ورزشی را تشریح کرد+ فتوکلیپ

مسجدی

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع عمومی این فدراسیون که روز جهارشنبه به صورت وبینار برگزار شد، عملکرد سال۹۸ این فدراسیون را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکترمحمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در این مجمع اظهار داشت: من تنها گوینده عملکرد فدراسیون در سال گذشته هستم و از مسئولین سابق که زحمات را به دوش کشیدند، تشکر می‌کنم. در سال ۱۳۹۸ نبیش از  ۳ میلیون و۳۰۰ هزار نفر از ورزشکاران در بیمه‌های ورزشی ساماندهی شدند که این مورد در قالب خدمات درمانی صورت گرفت. ۱۴۷۹۰ نفر مورد درمان قرار گرفتند و پیگیری‌های المپیکی نیز در این موضوع وجود داشته است.

وی افزود: دوره‌های ضددوپینگ رخ داد و ۲۰۰ هزار ساعت پوشش پزشکی – ورزشی نیز صورت گرفت که عدد قابل تقدیری‌ست. خدمات آموزشی نیز به ۲۸ هزار نفر ارائه شد که نیمی از این جامعه را بانوان تشکیل دادند. با استقبال بیش از ۳ هزار نفر هم کنگره فدراسیون پزشکی – ورزشی برگزار شد و ۳۳ هزار مورد بازرسی نیز صورت گرفت.

دکتر اسد مسجدی به اقدامات دوران کرونا برای ورزشکاران اشاره کرد و گقت: در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۸ و بحث خانه‌نشینی ورزشکاران، ارتباط خیلی خوبی با روان‌شناس‌ها و مشاوران داشتیم تا بچه‌ها از فضای مثبت ورزش خارج نشوند.

پس از پایان صحبت های دکتر مسجدی، فتوکلیپ عملکرد این فدراسیون در سال ۹۸ که شامل بازه زمانی پیش از آغاز ستاد مقابله با کرونا در ورزش بود، به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.