پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

/مجمع عمومی و سالانه فدراسیون پزشکی ورزشی/

دکتر علی نژاد: فدراسیون پزشکی ورزشی پرچمدار ورزش ایران در دوران همه گیری کروناست/ در تمام مدال های تاریخ ورزش ایران سهیم هستید

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون پزشکی ورزشی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی و سالانه این فدراسیون از تلاش مجموعه درمانی کشور بویژه خانواده پزشکی ورزشی در دوران همه گیری کرونا قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که در سالن استاد قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و به صورت وبینار برگزار شد، دکتر مهدی علی نژاد اظهار داشت:کرونا مجالی تبدیل شد تا زحمات کادر درمان بیشتر دیده بشود، در حوزه ورزش نیز فدراسیون پزشکی ورزشی در این دوره پرچمدار ورزش ایران است چرا که تمام تصمیماتی که باید گرفته می شود باید از فیلتر این فدراسیون رد شود.

وی تصریح کرد: نقش فدراسیون پزشکی ورزشی در این زمینه همچنان ادامه دارد چرا که هنوز در میانه راه هستیم.

دکتر علی نژاد ادامه داد: قدردان زحمات همه شما هستیم و در این شرایط سخت و دشوار، امیدواریم با خدمات خوبی که به ورزشکاران ارائه می‌کنید، سلامت ورزشکارانمان را حفظ کنید و چه ورزشکاران حرفه ای و چه کسانی که ورزش همگانی کار می کنند بتوانند به سلامت این برهه را پشت سر بگذارند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد:اگر موفقیتی در ورزش به دست می آید ورزشکار و مربی فقط به چشم می آیند، اما همیشه تیم های بزرگی این موفقیت ها قرار دار دارند که جامعه پزشکی بخش بزرگ و مهمی از این تیم ها هستند. به عبارت دیگر هیات های پزشکی ورزشی ما سهیم هستند در تمام مدال هایی که ورزش ایران در طول تاریخ خودش کسب کرده است و و جای تشکر و تقدیر دارد از همه کادر پزشکی و درمانی ما به خاطر زحماتی که می کشند.

دکتر علی نژاد گفت: امیدوارم هرچه زودتر انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم و اعضای مجمع بتوانند در یک فضای خوب و آزاد رئیس جدید را انتخاب کنند که قطعا با انتخاب رئیس جدید به نوع کارکرد خیلی کمک می کند هرچند زمات زیادی در دوره سرپرستی کشیده شده است و قدردان این زحمات نیز هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.