چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

پیام تبریک رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته تربیت بدنی و ورزش

photo_2020-10-21_10-44-32.jpg

ورزش نماد سلامتی و قدرت، همت ، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و بدون شک یکی از مهمترین ارکان دستیابی به توسعه پایدار در جوامع به حساب می آید و در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته تربیت بدنی و ورزش پیام تبریکی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ، در متن پیام دکتر فرزاد گوهردهی آمده است ، ورزش نماد سلامتی و قدرت، همت ، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و بدون شک یکی از  مهمترین ارکان دستیابی به توسعه پایدار در جوامع به حساب می آید و در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.
روز و هفته ی تربیت بدنی، روز و هفته ی اندیشیدن بـه روشهای توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی اسـت.انسان برای رسیدن بـه کمال، نیاز بـه تقویت و تربیت روح و وجود انسانی خود دارد و یکی از اصلی ترین روش های دستیابی به این مهم، ورزش است.
روز تربیت بدنی امسال را در شرایطی گرامی می داریم که کشورمان در حزن و اندوه ایام سوگواری پیامبر رحمت(ص)، و دومین‌ وهشتمین امام شیعیان، کریم اهل بیت و امام رئوف بسر می برد و از سویی دیگر مردم و مسئولین عزیز کشور هم درگیر پاندمی ویروس کووید ۱۹ هستند.
لذا امروز مسئولیتی سنگین و خطیر متوجه جامعه ورزش و جوانان مازندران است که با توکل به خداوندگار عالم و با تلاش و همتی مضاعف و با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که در حرکت پرشتاب ورزش استان وقفه ایجاد می‌کنند، به سوی اهداف توسعه ورزش حرکت کرد.
بر این باور هستیم که ورزش وسیله‌ای است برای رسیدن به جامعه ای که در آن شهروندانی سالم، شاداب، تندرست، با انگیزه و پر نشاط زندگی می کنند و در چنین جامعه ای، توجه به ابعاد فرهنگی و معنوی انسان یکی از اولویت هاست. اولویتی که باعث تعالی واقعی جسم و روح انسان می شود.
باید اذعان داشت که با کمک ورزش و نهادینه کردن آن در خانواده هاست‌که می توان سلامت یک جامعه و افراد تشکیل دهنده ی آن را تضمین کرد.
اینجانب ضمن تبریک روز و هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه بزرگ ورزش مازندران خصوصا مدیر و همکاران خدوم اداره کل ورزش وجوانان استان،    مربیان ، ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران، روسای هیات های ورزشی ، اصحاب و خبرنگاران رسانه های ورزشی و تمامی کسانی که دل در گرو سربلندی جوانان و ورزش این مرز و بوم دارند، توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.


دکتر فرزاد گوهردهی
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.