چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

استمرار طرح هوشمند مدیریت کرونا/ منع تردد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی

طرح تمدید محدودیت ها

رئیس کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر این که طرح هوشمند مدیریت کرونا با توجه به وضعیت شهرها به لحاظ زرد، نارنجی و قرمز استمرار خواهد داشت، از اعمال منع تردد شبانه از روز شنبه در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از ایسنا، ذوالفقاری در پایان جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در تشریح وضعیت اعمال محدودیت ها در هفته آینده در تهران گفت: همان طور که پیشتر اعلام کرده ایم محدودیت ها هوشمند است به این معنا که شهرهای کشور بر اساس ارزیابی هفتگی وزارت بهداشت در وضعیت های زرد، نارنجی و قرمز قرار می گیرند. بی تردید با توجه به این وضعیت ها محدودیت های متناسب اعمال خواهد شد.

به این ترتیب از روز شنبه تا پایان هفته آینده بر اساس اعلام وضعیت شهرها محدودیت در آنها اعمال می شود.
وی ادامه داد: از شنبه تا پایان هفته آینده منع تردد خودروهای شهری از ساعت 21 تا 4 صبح در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد تا به این ترتیب روند کنترل بیماری ادامه پیدا کند.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح در مرحله اول دو هفته بود و از حالا به بعد روزهای دوشنبه وضعیت شهرها توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد و بر مبنای آن از شنبه بعد اعمال محدودیت ها انجام می شود. در حقیقت در این طرح یک هفته و دو هفته نداریم. استمرار طرح تا زمان کنترل بیماری ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.