یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

گزارش کامل مراسم معارفه دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی (کلیپ+عکس)

مراسم تودیع دکتر محمد اسد مسجدی و معارفه دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی

مراسم معارفه دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و تودیع دکتر محمد اسد مسجدی، سرپرست این فدراسیون عصر روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با حضور علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی #وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که در محل سالن جلسات فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، علیرضا خسروی تصریح کرد: این فدراسیون، فدراسیون منحصر به فردی است که به تمام فدراسیون‌های ورزشی خدمات ارائه می دهد و در تمام قهرمانی ها و مدال آوری های ورزشی کشور به ویژه در بازی های المپیک و بازی‌های آسیایی سهم عمده‌ای متعلق به فدراسیون پزشکی ورزشی است.

وی افزود: هر چقدر این فدراسیون ما قوی‌تر باشد، به طور قطع  مجموعه ورزش ما قوی‌تر و افتخار آفرین تر خواهد بود.

خسروی با بیان این که فدراسیون پزشکی ورزشی در سال های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: همان طور که دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت اعلام کرد، انتظار این است که فدراسیون پزشکی ورزشی در چهار سال پیش رو، با رفع نواقص گذشته در جهت عملکرد هرچه پربارتر گام بردارد.

وی با تمجید از عملکرد این فدراسیون در دوران پاندمی کرونا و قدردانی از زحمات دکتر خلیلیان و دکتر مسجدی سرپرستان سابق فدراسیون پزشکی ورزشی در یک سال گذشته، افزود: در این مدت تمام بار فعالیت‌ها و تلاش ها برعهده فدراسیون پزشکی ورزشی بود و جا دارد در اینجا از همه اقدامات انجام شده قدردانی کنیم.

خسروی همچنین عملکرد دکتر نوروزی در دوره گذشته مدیریت خود را خوب توصیف کرد و گفت: انتظار این است که پزشکی ورزشی همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تصریح کرد: همان‌گونه که از مجمع  انتخابات فدراسیون انتظار می‌ رفت، به دور از حاشیه و بسیار خوب برگزار شد.

وی انتخاب دکتر نوروزی را انتخاب اصلح توصیف کرد و برای رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دوره جدید مدیریتی خود آرزوی موفقیت کرد.

دکتر نوروزی:

رویکرد ما در شرایط حساس فعلی انسجام، همدلی، برنامه محوری و کار و تلاش مضاعف خواهد بود

در ادامه دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تشکر و قدردانی از تمام کسانی که به ایشان رای دادند، تصریح کرد که این فدراسیون در ۴ سال آینده با رویکرد انسجام و همدلی خانواده پزشکی ورزشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و اجرایی این خانواده و تلاش مضاعف و برنامه محوری کار خود را پیگیری خواهد کرد.

دکتر غلامرضا نوروزی گفت: فدراسیون در ماه‌های گذشته و در دوران پاندمی کرونا عملکرد بسیار خوبی داشت و در بخش‌های مختلف مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کرد که جا دارد در اینجا از دوستان دیرینه خودم دکتر خلیلیان و دکتر مسجدی سرپرست های فدراسیون که در این مدت اقدامات بسیار خوبی انجام دادند تقدیر و تشکر نمایم؛ چرا که این فدراسیون در صف مقدم مبارزه با این ویروس‌ منحوس بوده و دیدیم که در بخش‌های مختلف از جمله در زمینه ساماندهی افسران کنترل کرونا چه اقدامات و برنامه‌های خوبی اجرا کرد.

دکتر نوروزی ادامه داد: متاسفانه بیماری کرونا خسارت زیادی به بخش‌های مختلف ورزش کشور از جمله منابع فدراسیون پزشکی ورزشی وارد کرده و جبران این خسارات و عبور از این مرحله مالی نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

وی افزود: در این راستا همه تلاش ما این خواهد بود که با انسجام و همدلی خانواده پزشکی ورزشی و به دور از هر گونه حاشیه این امور را به سرمنزل مقصود برسانیم.

دکتر نوروزی با قدردانی از دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسجدی سرپرست و دکتر رضا سعیدی دبیر فدراسیون در برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون، تصریح کرد: جا دارد در اینجا یک بار دیگر از تمام اعضای مجمع فدراسیون که بنده را لایق بر عهده گرفتن این مسئولیت خطیر دانستند قدردانی نمایم.

دکتر نوروزی در این زمینه خاطرنشان کرد: رقابت انتخاباتی به پایان رسیده است و هیچ گونه حاشیه ای همان طور که در برگزاری مجمع وجود نداشت، از این به بعد نیز وجود نخواهد داشت و همگی با همدلی در جهت ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور گام بر خواهیم داشت. در این راستا از ظرفیت‌های همه همکاران استفاده خواهیم کرد و دست همه آنهایی را که برای رشد و اعتلای ورزش کشور و  پزشکی ورزشی تلاش می کنند، به گرمی می فشاریم.

دکتر نوروزی ادامه فعالیت های ستاد مقابله با کرونا در ورزش و تامین سلامت ورزشکاران به ویژه ورزشکاران المپیکی، هم در زمینه سلامت جسمی هم در زمینه مبارزه با دوپینگ را از جمله مهم ترین برنامه‌های آینده این فدراسیون عنوان کرد و افزود: تسلیم این شرایط سخت نخواهیم شد و با همه توان تلاش خواهیم کرد فدراسیون پزشکی ورزشی در اوج باقی بماند؛ به ویژه در زمینه ساماندهی ورزشکاران که فعالیت های این بخش روزانه بادقت رصد خواهد شد.

دکترمسجدی:

 فدراسیون پزشکی ورزشی باید قطب پزشکی ورزشی دنیا باشد

در ادامه سخنان دکتر نوروزی، دکتر محمد اسد مسجدی ضمن تبریک به ایشان به دلیل کسب آراء مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: طی چند ماه مسئولیت خود در این فدراسیون به عنوان عضوی از وزارت ورزش و جوانان تلاش کردم هم سیاست‌های کلان وزارت را دنبال کنم و هم استقلال فدراسیون را مدنظر داشته باشم. در این راستا همواره سعی شد با مشورت، امور فدراسیون پیگیری شود.

دکتر مسجدی گفت: در این فدراسیون همواره منافع فدراسیون و بیت المال اولی تر به منافع شخصی بوده و قطعاً در آینده نیز این رویه دنبال خواهد شد.

وی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک قطب در پزشکی ورزشی منطقه و جهان مطرح است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

دکتر سعیدی:

فضای همدلی برای کار و تلاش مضاعف جهت پیشبرد برنامه های این فدراسیون فراهم است

  دکتر رضا سعیدی دبیر فدراسیون نیز با اشاره به فعالیت‌های این فدراسیون در ماه‌های گذشته در زمینه ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصریح کرد: برنامه ها و اقداماتی که این ستاد انجام داد برای مجموعه ورزشی کشور بسیار مثمر ثمر بود و در این راستا لازم است از تمام دست‌اندرکاران ستاد قدردانی کنم.

وی با اشاره به دوره مدیریت چهار سال گذشته دکتر غلامرضا نوروزی افزود: در آن دوره کارهای بنیادین و خوبی انجام شد و کارها روی ریل قرار دارد و امیدواریم به همین شکل در سال های آینده ادامه پیدا کند و با تمام توان در این مسیر گام برداریم.

دکتر سعیدی گفت: با توجه به انگیزه بالایی که نزد همکاران پزشکی ورزشی سراغ دارم، قطعاً روزهای درخشان تری نیز در انتظار فدراسیون پزشکی ورزشی است.

وی همچنین برای دکتر نوروزی در دوره جدید مدیریت آرزوی موفقیت کرد.

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.