شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

 دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با دکتر نوروزی

رنگرز مدیر کل استان مازندران

حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر نوروزی با اشاره به خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به آحاد جامعه ورزش به ویژه قهرمانان المپیکی، ملی پوشان و ورزشکاران گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی برای نیل به اهداف متعالی خود نگاهی ویژه به تعامل با ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و همچنین تقویت هیات های استانی پزشکی ورزشی دارد و قطعاً در چهار سال پیش رو تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

 وی همچنین تعامل و هماهنگی با بخش های مختلف مرتبط با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را از جمله رویکردهای فدراسیون دانست و تصریح کرد: در بخش روابط عمومی نیز قطعاً روابط عمومی فدراسیون با روابط عمومی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تعامل و هماهنگی کامل خواهد داشت.

 در این دیدار حسن رنگرز و محمود عبداللهی با اشاره به موفقیت ها و برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی در سال های اخیر ضمن تبریک به دکتر نوروزی، برای او در دوره جدید مدیریتش آرزوی موفقیت کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.