پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

با حضور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان؛

جلسه ویدئو کنفرانس با روسای شهرستان ها برگزار شد

جلسه مشترک رواسای  هیات پزشکی ورزشی استان وشهرستانهای زنجان

این جلسه با حضور روسای شهرستان های ابهر، خدابنده، ماهنشان و ایجرود از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش دفترزنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دراین جلسه پیرامون مسائل و مشکلات ایجاد شده در ورزش پس از بیماری کرونا، بیمه ورزشکاران، مسائل و مشکلات باشگاهداران و دیگر موارد اداری بحث و تبادل و نظر شد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شرکت روسای شهرستان ها در این جلسه گفت: شیوع ویروس کرونا تمام حوزه ها را تحت تاثیر قرار داد و یکی از بخش هایی که تاثیربیشتری پذیرفت ورزش است. رکود، تعطیلی و آسیب های فراوانی به فعالیت های مرتبط به ورزش وارد آمده که با تمهیداتی باید از این حالت خارج شد.

صدیقه دهنایی از مسوولان شهرستان ها خواست نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های ورزشی بازرسی ها به صورت روزانه و منظم  زیر نظر متخصصین بهداشت و اداره ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی صورت گیرد.

دهنایی در ادامه تاکید کرد: روسای شهرستان ها باید با برنامه ریزی و نشست های تخصصی مشکلات و چالش‌های ورزشی شهرستان ها را شناسایی و برای رسیدن به هدف مطلوب برنامه ریزی کنند.

وی افزود: روسای هیات توجه داشته باشند آمار بیمه های ورزشی در شهرستان ها پس از درگیری با ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است. بنابراین یکی از اولین موارد ملاک اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان توجه به آمار بیمه شدگان ورزشی است که باید تلاش شود با برنامه ریزی این آمار افزایش پیدا کند.

 در پایان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: ما بهترین خدمات را در هیات ارائه می دهیم و تمام تلاش مجموعه پزشکی ورزشی سلامت ورزشکاران و قهرمانان به روز بودن آن است و تنها به وضعیت فعلی اکتفا نمی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.