شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

بررسی راهکارهای افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در استان لرستان

لرستان

نشست هم اندیشی مسئولان هیات پزشکی ورزشی استان و اداره ورزش شهرستان خرم آباد با هدف بررسی راهکارهای افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته برگزار شد.

به گزارش دفتر لرستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی و تاثیر این بحران بر کاهش آمار ورزشکاران سازمان یافته، نشست هم اندیشی مسئولان هیات پزشکی ورزشی استان و اداره ورزش شهرستان خرم آباد با هدف بررسی راهکارهای افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر قنبری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد، مصوب شد رئیس هیات به همراه تیم نظارتی شخصا از هیات‌های شهرستان ها بازدید به عمل آورده و علل کاهش آمار و راهکارهای بهبود وضعیت موجود را بررسی کنند. همچنین باشگاه‌هایی که با وجود بحران موجود توانسته اند از افت آمار جلوگیری کنند و نسبت به افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته تلاش کرده اند مورد تشویق قرار گیرند.

در این جلسه که با حضور قیاسیان رئیس اداره ورزش شهرستان خرم آباد برگزار شد، مصوب شد بازرسی مستمر از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و نظارت بر اجرای پروتکل های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا با همراهی نمایندگان اداره ورزش و جوانان ادامه یابد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.