یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

با استقرار در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی صورت گرفت؛

آغاز به کار نخستین گروه از پرستاران آموزش دیده در کمیته پوشش پزشکی مسابقات

پوشش مسابقات

مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور در شرایطی در مجموعه آفتاب انقلاب در حال پیگیری است که کادر دانش آموخته کمیته پوشش پزشکی مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی، امر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی این رویداد را برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، با توجه به اینکه چندی پیش فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی دوره آموزشی پرستار تیم را برگزار کرد و از طرفی توانمندسازی کادرپوشش مسابقات فدراسیون در دستور کار قرار گرفته است، اولین گروه از پرستاران آموزش دیده در این دوره آموزشی، کار خود را کمیته پوشش مسابقات آغاز کردند.

 در این راستا در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور، این پرستاران اجرای پروتکل های بهداشتی ازجمله تست تب سنجی، نظارت  بر انجام آزمایش های PCR و بررسی آزمایش اولیه تست کرونا را برعهده دارند.

یادآور می شود، برابر بخشنامه معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به تمام فدراسیون های ورزشی برگزاری هرگونه اردو یا مسابقه ورزشی منوط به صدور مجوز و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی ضد کرونا از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.