سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی قزوین:

از هیچ تلاشی در جهت حمایت هیات های استانی دریغ نخواهیم کرد

مجمع عمومی هیأت پزشکی قزوین 98-99
مجمع عمومی سال ۹۸ و ۹۹ هیات پزشکی ورزشی استان قزوین به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون و با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران در این مجمع دکتر نوروزی  عملکرد هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین را در سالهای اخیر   خوب دانست و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی در جهت حمایت از هیأتهای پزشکی استانها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 
وی با اشاره به رؤسای هیأت پزشکی شهرستانهای تابعه از جمله دکتر جلال رحمانی که علاوه بر ریاست هیأت پزشکی ورزشی شهرستان تاکستان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و ریاست مرکز بهداشت استان را نیز برعهده دارد، افزود: تعامل صورت گرفته با ایشان در جهت استفاده از ظرفیتهای موجود برای ارائه خدمات به ورزشکاران استان می تواند بسیارمفید باشد.
وی اعضای مجمع را  بازوان ارزشمند هیأت پزشکی استان توصیف کرد.
در ادامه علایی مقدم ، مدیرکل ورزش و جوانان استات ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط هیأت پزشکی در جهت ارائه خدمات به خصوص افزایش مساعدتهای صورت گرفته در جهت حمایت از قهرمانان مصدوم ورزشی، درخصوص همکاری و حمایت در جهت رفع موانع و مشکلات از جمله اختصاص فضای ورزشگاه 15 هزار نفری جهت توسعه کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی اعلام آمادگی کرد.
 همچنین دکتر محمدرضا مدبر،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قزوین به ارائه گزارش مبسوط و مصور عملکرد سال 98 و 99 پرداخت.
 دکتر مدبر با اشاره به جهش قابل ملاحظه آمار در دو ماه اخیر نسبت به  ارتقاء آمار و عملکرد سال 1400 ابراز امیدواری کرد.
در پایان این مجمع ،رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از دکتر علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان که پیش از این ریاست هیأت پزشکی شهرستان البرز را نیز عهده دار بود به دلیل حمایت از ورزشکاران در جهت انجام تست رایگان پی سی آر جهت اعزام به مسابقات تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.