سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

دکتر نوروزی:

با انجام واکسیناسیون،کاروان سالمی را از لحاظ بیماری کرونا در المپیک ۲۰۲۱ خواهیم داشت

واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی ها

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تاکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مبنی برحفظ سلامتی ورزشکاران گفت : با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان و مساعدت وزارت بهداشت در خصوص انجام واکسیناسیون تیم های المپیکی و پارالمپیکی امروز موفق به تزریق مرحله اول واکسن المپیکی ها شدیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر غلامرضا نوروزی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت ورزش و جوانان و همکاری و مساعدت وزارت بهداشت در خصوص انجام واکسیناسیون تیم های المپیکی و پارالمپیکی امروز موفق به تزریق مرحله اول واکسن المپیکی ها شدیم.

وی ادامه داد: جدول زمانبندی واکسیناسیون انجام شده و ورزشکاران تیم های مختلف در زمان های مشخص شده جهت تزریق واکسن مراجعه می کنند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به عدم حضور برخی از ورزشکاران در تهران افزود: طبق پیگیری های انجام شده واکسیناسیون ورزشکارانی که در اردو یا در مسابقات خارج از کشور برای کسب سهمیه هستند هم انجام می شود.

نوروزی تاکید کرد: توصیه می کنیم که ورزشکاران علاوه بر انجام شدن واکسیناسیون, پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند که انشاالله بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و کاروان پاک و سالمی را از لحاظ این بیماری در المپیک ۲۰۲۱ داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.