شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

در قم صورت گرفت؛

تشکیل سومین نشست ستاد مدیریت کرونا در ورزش در سال جاری

جلسه ستاد کرونا در قم

سومین نشست ستاد مدیریت کرونا در ورزش استان قم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین و نماینده هیات پزشکی ورزشی در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رسول منعم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سومین نشست ستاد مدیریت کرونا در ورزش  ضمن تاکید  بر یکپارچگی در اجرا و اعمال قوانین در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و برخورد با متخلفین  عنوان کرد: تاکنون ۱۸ باشگاه ورزشی به علت عدم اجرای پروتکل های بهداشتی و تخطی از قوانین ابلاغ شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان پلمپ شدند.

وی افزود: اجرای قوانین به صورت یکسان بر تمامی باشگاه ها و اماکن ورزشی الزامی است و تبعیضی بین اماکن ورزشی نخواهد بود و باشگاه ها مکلف به همکاری و اجرای قوانین هستند به همین سبب اداره کل ورزش و جوانان با همکاری هیئت پزشکی ورزشی، افزایش بازرسین را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

منعم در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی گفت:باشگاه ها باید جز مشاغل درجه یک  قرار گیرند و این موضوع از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان قم پیگیری خواهد شد.

رسول منعم در ادامه صحبت های خود مطرح کرد: متاسفانه  باشگاههای ورزشی بین تمامی صنوف بیشترین آسیب را در وضعیت کرونا دیده و میبایست پیگیری تسهیلات بانکی و بخشودگی اجاره اماکن ورزشی در دوره تعطیلات را مجددا  در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.