چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

جلسه تخصصی هیأت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه

جلسه تخصصی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیئت رئیسه هیات پزشکی ورزشی استان به ریاست دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان روز دوشنبه 30 فروردین ماه جاری در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

 به گزارش دفتر آذربایجان شرقی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  در این جلسه برنامه های تخصصی مربوط به هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی توسط دکتر هادی رئیس هیأت مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: برنامه ریزی، اصل اولیه برای رسیدن به اهداف است و نتیجه این سلسله جلسات آن خواهد بود که ما در رسیدن به اهداف مان موفق شویم و برای رسیدن به این اهداف باید در کنار هم باشیم.
بهتاج در ادامه گفت: حضور مسئولین هیات پزشکی ورزشی استان در بازرسی از اماکن ورزشی و تاکید بر صدور کارت بیمه ورزشی برای ورزشکاران و همچنین حضور پزشکان این هیات در مسابقات ورزشی دارای اولویت بسیاری است که هیأت پزشکی وزرشی بایستی اقدامات بیشتری در راستای پیشبرد اهداف انجام دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان  در خصوص امور مربوط به تعداد بیمه شده گان ورزشی گفت: حتما باید اطلاعات و آمار مربوط به بیمه شده گان همه رشته های ورزشی جدا باشد تا آمار دقیق ورزشکاران فعال هر رشته ورزشی مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.