یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

آسیب دیدگی نخاعی عضو تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان حین انجام تمرین

دکتر قادری: علی دلفانی در کرمانشاه تحت عمل جراحی قرار گرفت

علي دلفاني

علی دلفانی ملی پوش کشتی فرنگی ناشنوایان ایران حین انجام تمرین از ناحیه نخاع گردن و کمر دچار آسیب دیدگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر امید قادری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، در تشریح آخرین وضعیت این کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی ناشنوایان اظهار کرد: این کشتی گیر عصر روز گذشته (چهارم اردیبهشت) حین انجام تمرینات در باشگاهی بدنسازی در شهرستان صحنه دچار آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه نخاع گردن و کمر شد.

وی بااشاره به انتقال این کشتی گیر از شهرستان صحنه به بیمارستان طالقانی کرمانشاه، افزود: این کشتی گیر، ظهر امروز(یکشنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون تحت مراقبت های پس از عمل قرار دارد.

رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه تصریح کرد: طبق آخرین صحبت هایی که با دکتر سپهری پزشک معالج این کشتی گیر داشته ام، اقدامات اولیه مراقبتی پس از عمل جراحی روی بیمار انجام گرفته و باتوجه به شدت آسیب دیدگی باید تا روزهای آینده منتظر بمانیم و ببینم وضعیت به چه شکل پیش می رود.

وی در ادامه با تاکید براینکه هیات پزشکی ورزشی استان حمایت های لازم را از این کشتی گیر ملی پوش خواهد داشت، عنوان کرد: به خانواده دلفانی اطمینان خاطر می دهیم که از آنها حمایت می کنیم و برای هزینه های درمانی فرزندانشان دغدغه ای نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.