پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

ادامه تعطیلی اماکن ورزشی در اردبیل

تعطیلی باشگاهها

محمد رضا برادران، مسئول کمیته خدمات درمانی استان اردبیل از تعطیلی باشگاه ها، اماکن ورزشی استان اردبیل در وضعیت قرمز و نارنجی خبر داد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، محمد رضا برادران مسئول کمیته خدمات درمانی استان اردبیل از تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی استان اردبیل در وضعیت قرمز و نارنجی خبر داد و گفت: با اعلام ستاد کرونای استان و اعلام وضعیت قرمز و نارنجی تمام اماکن ورزشی اعم از روباز و مسقف و باشگاه های خصوصی و استخرها تا اطلاع ثانوی و اعلام وضعیت سفید، زرد و آبی بسته خواهد بود.
برادران افزود: با توجه به اینکه فعالیت های ورزشی چه در اماکن ورزشی روباز، سرپوشیده و استخرها و باشگاه های خصوصی جزء گروه مشاغل ۳ به حساب می آیند با این حساب کلیه فعالیت های ورزشی در استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
او اضافه کرد: اکیپ های بازرسی در سطح استان اردبیل جهت سرکشی از اماکن ورزشی حضور دارند که به محض مشاهده تخلف اقدامات قانونی از افراد متخلف انجام خواهد گرفت لذا از همه ی باشگاه داران و مسئولین اماکن ورزشی درخواست می شود نهایت همکاری را با اداره کل و هیات پزشکی ورزشی در جهت تعطیلی اماکن ورزشی در دوران کرونایی داشته باشند.
مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی اظهار داشت: در صورت تغییر وضعیت کرونا در استان و ابلاغ آن توسط ستاد مبارزه با کرونای استان، نحوه بازگشایی اماکن ورزشی متعاقبا اعلام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.