دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

توسط هیات پزشکی ورزشی فارس انجام شد:

اهدا ماسک و مواد ضدعفونی به اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز

دیدار

در دیدار دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز به کارمندان این اداره ماسک و مواد ضد عفونی اهدا شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،در این دیدار که دکتر محسن داوودی عضو هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی فارس نیز حضور داشت دکتر جمشید جهانی با اشاره به رسالت هیات پزشکی ورزشی فارس در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت:این هیات از هیچ تلاشی برای سلامت جامعه ورزش دریغ نخواهد کرد. وی افزود:از زمان شیوع این ویروس منحوس هیات پزشکی ورزشی فارس با تمام توان در کنار جامعه ورزش بوده است و با شیوه های مختلف ورزشکاران و همچنین باشگاه داران استان را حمایت کرده است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس ادامه داد:علاوه بر اهدا مواد ضد عفونی و ماسک افسران کنترل سلامت هیات به صورت مداوم و محسوس و نا محسوس بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز نظارت داشته اند که تا از بین رفتن این بیماری در جامعه به صورت ویژه ادامه خواهد داشت. گزارش کاملی از فعالیت های هیات در زمان کرونا توسط دکتر جمشی جهانی ارائه شد.

در این نشست همچنین  گزارش کاملی از فعالیت های هیات در زمان کرونا توسط دکتر جمشی جهانی ارائه شد و در خصوص دانش افزایی و ارتقا سلامت جامعه ورزش استان در دوران کرونا و پسا کرونا و همچنین راهکارهای حمایت های بیشتر از جامعه ورزش بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تا با تشکیل کارگروه های تخصصی در این زمینه تصمیم گیری شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز ضمن بیان اینکه جامعه ورزش شیرازاز نخستین روزهای پیدایش ویروس کرونا به صورت خودجوش فعالیت های خود را محدود کرد گفت:تمامی شیوه نامه های بهداشتی نیز توسط ورزشکاران و باشگاه داران رعایت می شود و امیدواریم تا هر چه زودتر این ویروس از بین برود.

فرهنگ مهر افزود:باشگاه داران در این مدت متحمل ضررهای زیادی شدند اما برای آنان سلامت جامعه در اولویت است و باید از این قشر حمایت ویژه شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.