دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

پیام سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات

روز روابط عمومی مبارک باد

پیام سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر، کمال صالح احمدی سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر روز روابط عمومی وارتباطات را تبریک گفت. متن پیام صالح احمدی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به مناسبت فرارسیدن روز سترگ روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز پرآوازه را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. در جهان کنونی روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هرسازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛  فلسفه مدیریت است ، اگر ناکار آمد شود ، مدیریت  فرسوده و ناکارآمد می شود. و این روابط عمومی است که می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ،پشتیبانی ها ومانع زدایی ها مزین گردیده با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد ، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.
درهای سازمانها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف عالیه ی جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در سازمانهای کشورمان جاری سازد.
روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم. بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.