شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، مجمع عادی سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

غلامرضا نوروزی

جلسه مجمع عادی سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز شنبه یکم خردادماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی،جلسه مجمع عادی سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز شنبه یکم خردادماه در سالن کنفرانس اداره کل استان برگزار شد.

اشکانی مدیر کمیته امور استانهای فدراسیون، فیروزی معاون ورزشی و قربانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع حضور داشتند.
دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مدیران استان آذربایجان شرقی از مدیران توانمند کشور هستند و کارها براساس اصول و به طور مدون در این استان پیش می رود.
او ادامه داد: هیات استان در بحث جانشین پروری کارهای خوبی کرده و کمیته های متناظر با فدراسیون را در ساختار خود رعابت کرده که از این حیث جزو چند هیات کشور است.
دکتر نوروزی افزود: نظم و انضباط مالی در هیات استان آذربایجان شرقی جاری است و اسناد مالی آن گویای این مهم است.
رئیس مجمع عادی هیأت پزشکی ورزشی استان افزود: از آنجا که قطب ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور استان آذربایجان شرقی است، امسال ما کمک‌ها و مساعدت‌های ویژه ای به صورت تخصصی خواهیم داشت و دوست داریم تمرکز زدایی انجام شود و استان‌ها هم توانمند و دارای امکانات باشند.   دکتر نوروزی ادامه داد: در مورد آموزش‌ها ما آمادگی کامل داریم که با اعزام مدرس و مربی آموزشی دوره های مختلفی را در استان‌ها برگزار کنیم و برای دوره های ماساژ ورزشی که تنها متولی آن فدراسیون است، نیزبرنامه های مخصوصی داریم.
دکتر هادی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان نیز با ارائه گزارش عملکرد فعالیتهای سال 1399 و تبیین تقویم ورزشی 1400 از تمرکز ویژه بر روی آموزش مربیان و یک سری دوره های آموزشی ماساژ ورزشی و امداد ورزشی سخن گفت.

محمد بیوسنده خزانه دار هیأت گزارش مالی و صورت ریز اقدامات مالی هیات پزشکی ورزشی استان از ابتدای سال 1399 تا پایان اسفندماه را در قالب جداول تخصصی امور مالی ارائه کرد.

در خاتمه جلسه، دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در راستای اقدامات اداره کل در مورد برگزاری دوره های آموزشی پزشکی ورزشی و بازرسی از باشگاههای ورزشی استان از ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز شنبه یکم خردادماه 1400 در حاشیه مجمع عادی هیأت پزشکی ورزشی استان تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.