سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی مرکزی

خدمات هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی به ورزشکاران رضایت بخش است

مجمع اراک

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در مجمع عمومی سالانه هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی که در اراک برگزار شد، هدف اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی را پشتیبانی از ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همینطور سلامت همگانی عنوان کرد.

به گزارش دفتر استان مرکزی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با تاکید بر برگزاری کلاس های مختلف و مشاوره های ورزشی و آموزشی، پیشگیری از آسیب ورزشکاران را مهم ترین هدف این مجموعه دانست و گفت: تلاش می‌کنیم ورزشکاری مصدوم نشود و چنانچه خدای نکرده مصدوم شد، جایی به نام فدراسیون پزشکی ورزشی برای مراجعه ورزشکار وجود دارد تا به شکل تخصصی درمان شود.

بنابراین ورزشکاران آسیب دیده سراسر کشور در صورت عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی نباید نگران پیگیری درمان تخصصی خود باشند.

دکتر نوروزی در خصوص بحث تمرکززدایی گفت: اکنون استان‌ها مانند یک فدراسیون کوچک تر با همان مسئولیت‌ها و همان رسالت عمل می کنند و با فراهم کردن ساختارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، جوابگوی نیازهای تخصصی ورزشکاران در سطح قهرمانی و حرفه‌ای هستند و البته استان مرکزی عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته است که شایسته می دانم از خدمات ارزنده این هیات و ریاست محترم و معاونت آن قدردانی کنم.

   دکتر نوروزی در پایان با اشاره به پاندمی کرونا گفت: با توجه به نزدیک شدن به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ که به زودی شاهد این رویداد هستیم، تمرکز جدی فدراسیون روی سلامت کاروان اعزامی به این آوردگاه بزرگ است.

در این مجمع، دکتر ناصر عزیزی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی، گزارش عملکرد هیات را بیان کرد و گزارش مالی نیز به تصویب اعضای هیات رسید.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.