چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان برگزار شد

مجمع عمومی

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان امروز چهارشنبه با حضور ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون و با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی معاون امور توسعه اداره کل ورزش و جوانان، نرگس قدوسی- معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع و رسانه ها در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

 دکتر نوروزی در این مجمع اظهار کرد: در گذشته در کنار یک تیم تنها سرمربی، مربی و سرپرست حضور داشتند، اما الان بر روی نیمکت تیم های حرفه ای پزشک، فیزیوتراپ و ماساژور حضور دارند.

وی ادامه داد: درست است که فدراسیون پزشکی ورزشی مدالی کسب نمی کند، اما در کسب مدال ورزشکاران رشته های مختلف سهیم است،افراد متخصص در حوزه های تغذیه، روان شناسی، آسیب، حرکات اصلاحی و ... همگی در رشد و پیشرفت عملکرد ورزشکاران موثر هستند.

دکتر نوروزی اضافه کرد: اگر استان ها تقویت شوند و بتوانند در استان خود خدمات مورد نیاز ورزشکاران را ارایه دهند نیاز نیست که ورزشکاران برای دریافت خدمات به تهران مراجعه کنند، به ویژه استانی مانند اصفهان که در رشته های بسیاری به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: شفافیت های مالی و اداری در راس اولویت های فدراسیون و هیات است تا درآمدهای حاصله در مسیر خدمات دهی به ورزشکاران باشد و اصفهان جزو استانهایی بوده که همیشه شفافیت سازی کرده است.

دکتر نوروزی با بیان اینکه ورزشکاران با پرداخت ۳۰ هزار تومان می توانند تا حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه درمان دریافت کنند، گفت: البته با سطح بندی ورزشکاران ملی حاضر در مسابقات جهانی، بین المللی و ... این مبلغ دو برابر خواهد شد. در بخش ستاد مبارزه با دوپینگ هزینه های میلیاردی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می دهد

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت:یکی از مباحثی که در راستای اهداف و سیاست های کلان ورزشی قابل توجه می باشد مبحث پزشکی ورزشی است و هر چه جلوتر می رویم مباحث علمی در ورزش اهمیت بیشتری پیدا کرده است، اگر از بحث صدور کارتهای بیمه ورزشی عبور کنیم مباحث علمی زیر مجموعه این هیات است که مربیان را آماده و تربیت کنند تا بتوانند با اطلاعات بیشتری در ورزش فعالیت داشته باشند.
در ادوار مختلف، فعالیت های فدراسیون پزشکی ورزشی تغییراتی داشته است، داشتن نگاه علمی، برگزاری سمینارهای علمی و تعالی بخشی و توانمند سازی خانواده ورزش بسیار مهم است،نگاه به ظرفیت استانها که بخشی از آن هنوز بالفعل نشده است نیازمند توجه است.
در این جلسه دکتر احمد باقری مقدم به ارائه عملکرد سالیانه هیات پرداخت و مسئول خزانه داری نیز گزارش مالی خود را ارائه کرد. همچنین در پایان این مجمع، روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی اصفهان در بین هیات‌های استانی به عنوان برترین روابط عمومی در سال‌های ۹۸ و ۹۹ معرفی و از داوود کیانی مدیر آن تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.