دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

با حضور رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد؛

نشست کادرسرپرستی المپیک توکیو

کادر سرپرستی

نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو ظهر امروز (دوشنبه 24 خرداد) به ریاست دکتر نصراله سجادی و با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس و دکتر سید اشکان اردیبهشت ، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در چهارمین  نشست اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو به ریاست دکتر سید نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران هریک از اعضا و  بخش کاروان به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداختند.

درابتدای این نشست دکتر سجادی سرپرست کاروان ایران در خصوص  آخرین وضعیت کاروان ایران ، تعداد سهمیه های کسب شده ، اردوها ، ثبت  نام ها و لیست نهایی کاروان  گزارشی ارائه کرد وخواستار پیگیری جدی مسئولان هر بخش و کمیته در خصوص فعالیت های محوله شد .

در ادامه اعضای کادر سرپرستی کاروان در خصوص فعالیتهای انجام شده گزارش دادند.

در این نشست بر اساس تصمیم سرپرست کاروان  مقرر شد هفته آینده نشستی مشترک با حضور سرپرستان و کادر فنی رشته های اعزامی به المپیک با اعضای کادر سرپرستی کاروان برگزار شود که طی آن هر یک از اعضای کادر سرپرستی در حوزه مسئولیت خود اطلاعات لازم را در اختیار سرپرستان و کادر فنی رشته ها قرار دهند .

بر اساس این تصمیم مقرر شد اعضای کادر سرپرستی طی دو روز آینده اهم گزارشات خود را جهت ارائه در این نشست به سرپرست کاروان تحویل دهند  . 

همچنین مصوب شد تا مسئولین کادر سرپرستی فرمها و چک لیست مورد نیاز خود را قبل از اعلام و حین برگزاری بازیها به سرپرست کاروان ارائه دهند .

در ادامه با تصمیم سرپرست کاروان مقرر شد دکتر امیر ساسان به عنوان مشاور تغذیه در کادر سرپرستی کاروان حضور داشته باشد تا طی آن خدمات لازم به تمامی رشته های اعزامی قبل و بعد از بازیها  با هدف کنترل و کاهش وزن و اطلاع از تغذیه مناسب برای هریک از ورزشکاران صورت گیرد. همچنین حضور 2 ماساژور در این رویداد در کنار کاروان ایران از دیگر مصوبات این نشست بود .

 در این نشست که در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد فرید فتاحیان، محمود عبدالهی، بهداد سلیمی، فخری ، سید احمد بابایی، حمید سلامی، سید فاطمه موسوی ، مهدی چراغی و دکتر امیر ساسان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.