سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

دکتر نوروزی:

کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی نقش مهمی در سلامت ورزشکاران دارند

1

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به نقش و جایگاه کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی، تاکید کرد: همکاران عزیزمان در کمیته های پزشکی فدراسیون ها زحمات ارزشمندی متقبل می شوند و به سهم خود قدردان این زحمات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در شرایطی ظهر امروز(سه شنبه) پذیرای دکتر اسدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون هاکی بود که در این دیدار تعامل و هماهنگی دو سویه با کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی مختلف را از جمله سیاست های فدراسیون پزشکی ورزشی خواند و افزود:خوشحالیم که اکثر قریب به اتفاق فدراسیون های ورزشی کمیته های پزشکی خود را فعال نموده اند و این مهم به خوبی بیانگر دغدغه مندی مدیران محترم فدراسیون های ورزشی برای سلامت ورزشکاران و ملی پوشان است.

دکتر نوروزی با اشاره به توانمندی های خانواده سلامت بویژه پزشکی ورزشی کشور، تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی خانه امن تمام جامعه ورزش است و این فدراسیون هدفی جز ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور ندارد لذا از تمام ظرفیت های موجود در سطح کشور به نحو مقتضی بهره می برد.

 در این دیدار دکتر اسدی خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی را ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد که تعامل و هماهنگی دو طرف بیش از پیش توسعه یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.