یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

فعالیت سالن‌ های بدنسازی در ۶ شهرستان بوشهر ممنوع است

بوشهر

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهرگفت: فعالیت‌های ورزشی گروه ۲ مانند سالن‌ های آمادگی جسمانی و بدنسازی و رشته‌های تنیس روی میز سالنی، شطرنج، وزنه‌برداری، تیر اندازی، بدمینتون، فوتسال، والیبال سالنی و دراگون‌بت در ۶ شهرستان این استان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر،سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهرگفت: فعالیت‌های ورزشی گروه ۲ مانند سالن‌ های آمادگی جسمانی و بدنسازی و رشته‌های تنیس روی میز سالنی، شطرنج، وزنه‌برداری، تیر اندازی، بدمینتون، فوتسال، والیبال سالنی و دراگون‌بت در ۶ شهرستان این استان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ممنوع است.

کمال صالح احمدی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا و قرار گرفتن همه شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت قرمز و نارنجی فعالیت رشته‌های ورزشی گروه سه مانند ورزش‌های رزمی، بسکتبال، استخرها و سایر رشته‌های پربرخورد در همه نقاط این استان ممنوع است و رشته‌های ورزشی گروه ۲ نیز در ۶ شهرستان بوشهر متوقف شد.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر اعلام کرد: بر این اساس شهرستان‌های قرمز استان بوشهر تنها مجاز به فعالیت در رشته‌های ورزشی گروه یک که بیشتر در فضای باز برگزار می‌شود مانند تنیس خاکی، تیراندازی با کمان، دو و میدانی، موتور سواری و دوچرخه سواری، قایقرانی (به استثنای دراگون بت) و کوهنوردی هستند.

وی یادآور شد: در زمان حاضر شهرستان‌های تنگستان، جم، دشتی، دیلم، عسلویه، گناوه در شرایط خیلی پر خطر قرمز و شهرستان‌های دشتستان، دیر و کنگان در شرایط پر خطر نارنجی قرار دارند.

صالح احمدی گفت: گروه‌های متشکل از نیروهای هیات پزشکی ورزشی و مراکز بهداشت در همه شهرستان‌ها بر رعایت و اعمال این محدودیت‌ها نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به آسیب‌هایی که بیماری کووید۱۹ به اقتصاد ورزش و باشگاه‌های ورزشی وارد کرده است، اظهار کرد: با این وجود لازم است باشگاه‌داران و ورزشکاران استان بوشهر به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به محدودیت‌های اعلام شده پایند باشند.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال ۹۸ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی سراسر استان بوشهر صورت گرفت که با همکاری این اماکن، هیچ مورد پلمبی ثبت نشد.

صالح احمدی یادآور شد: در زمان حاضر ۲۷۰ باشگاه و سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی بانوان و آقایان در استان بوشهر فعال است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.