سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

در ادامه نظارت کمیته نظارت بر سلامت اماکن:

۳۸۰ باشگاه خصوصی در استان ایلام مورد بازدید قرار گرفت

بازرسی اولیه -ایلام1400

این بازدیدها پیرو دستور فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در بازه زمانی سه ماهه اول سال جاری انجام گرفته است که در سامانه نظارت بر سلامت اماکن ورزشی کشور ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان ایلام، در ادامه بازدیدهای هیات از اماکن ورزشی، ۳۸۰ باشگاه در سطح شهرستان های استان ایلام مورد بازدید قرار گرفت که به عنوان بازرسی اولیه در سامانه نظارت بر سلامت اماکن ورزشی کشور ثبت شد.

در این بازدیدها که بیشتر با هدف نظارت بر رعایت بهداشت و سلامت اماکن و همچنین کنترل و نظارت بر بیمه ورزشی ورزشکاران انجام شد. خوشبختانه تمام باشگاه ها با آگاهی و دقت لازم موارد بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را رعایت کرده بودند.

دکتر جمشیدی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ایلام در این مورد گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان در ایام کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی در سه ماهه اول سال جاری آمار بیمه ورزشی استان تقریبا متوقف شد که بعد از بازگشایی دوباره، سیر صعودی داشته است.

دکتر جمشیدی در ادامه گفت: علاوه بر بازدیدهای ثبت شده در سامانه،  این هیات به صورت هفتگی گزارش بازدیدهای روزانه را به دبیرخانه ستاد مبارزه با کرونا در استان  ارسال می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.