سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

آخرین اخبار پزشکی و آنتی دوپینگ از دهکده بازی ها  

بازدید دکتر صالحی از کلینیک پزشکی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و سرپرست گروه نخست اعزامی پزشکی ورزشی به دهکده بازی های المپیک، آخرین وضعیت پزشکی و آنتی دوپینگ کاروان اعزامی کشورمان به المپیک را تشریح کرد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت گفت: اقدامات پزشکی و ارائه خدمات لازم به کاروان اعزامی کشورمان در کلینیک اختصاصی فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی ها همچنان با قدرت و دقت در حال پیگیری است و خوشبختانه موضوع آسیب دیدگی جدی یا بیماری بین اعضای کاروان وجود ندارد.
 وی ادامه داد:در خصوص انجام تست pcr از ورزشکاران کشورمان نیز اقدامات لازم در حال انجام است و به رغم فشردگی کار و بعضاً بی نظمی هایی که وجود دارد، این کارها نیز به نحو احسنت پیگیری می‌شود.
 دکتر اردیبهشت در زمینه فعالیت های آنتی دوپینگ در دهکده بازی‌ها گفت: با توجه به پیگیری مسابقات ورزش های انفرادی، حجم نمونه گیری دوپینگ از ورزشکاران بیشتر شده و طبیعی است که از ورزشکاران ما نیز مانند ورزشکاران دیگر کشورها برابر قوانین و مقررات نمونه گیری به عمل می آید.
 یادآور می شود ماموریت گروه نخست اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی به دهکده بازی های المپیک توکیو امشب به پایان می‌رسد و با بازگشت آنها به تهران، گروه دوم این فدراسیون به توکیو اعزام می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.