سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

دکتر نوروزی در خوزستان بیان کرد؛

مجمع رئیس هیات پزشکی ورزرشی استان خوزرستان

سلامت ورزشکاران اعزامی به المپیک و پارالمپیک با تلاش فدراسیون پزشکی ورزشی

به گزارش دفتر استان خوزستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر غلامرضا نوروزی  رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در گفتگو با خبری گزاری ایسنا گفت :از سلامت کاروان‌های ایران در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خبر داد.

غلامرضا نوروزی در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان که امروز (۱۶ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: استان خوزستان از نظر ورزشی جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد که توقع ما از هیات پزشکی ورزشی استان نیز بالا است و می‌طلبد هیات پزشکی ورزشی خوزستان نیز پا به پای ورزش استان رشد کند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در این استان وجود داشته، ممکن است در جاهایی ضعف داشته باشیم که امیدوارم در دوره چهار ساله جدید، نواقص برطرف شود و هیات پزشکی ورزشی خوزستان به یک قطب قوی تبدیل شود و پاسخگوی نیازهای ورزش خوزستان باشد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره سلامت ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک، گفت: با تدابیری که از نظر کرونا و چه مشاوره برای ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک و المپیک توکیو در نظر گرفته بودیم، خوشبختانه سطح آگاهی ورزشکاران حرفه‌ای بسیار بالا رفته بود و می‌دانستند که اگر اقدام به انجام مساله‌ غیرقانونی کنند، زندگی ورزشی‌شان رو به فنا خواهد بود. به هر حال عقلانی نیست ورزشکارانی که در سطح المپیک و جهانی، قهرمان هستند و زندگی خود و خانواده‌شان را تامین می‌کنند، خیلی راحت این‌ موضوعات را نادیده بگیرند.

وی عنوان کرد: نه تنها از نظر آنتی‌دوپینگ، بلکه از نظر کرونا نیز کار سختی در المپیک و پارالمپیک داشتیم که خدا را شکر اتفاق خاصی برای ورزشکاران‌مان رخ نداد و کاروان‌های‌مان در این دو رویداد، از نظر جسمانی و سایر موارد، سالم به مسابقات رفتند و آمدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.