شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

دکتر بنی جمالی بیان کرد؛

فعالیت هدفمند کمیته خدمات درمانی/ قدردانی از همکاران استانی

بنی جمالی

رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: این کمیته هدفمند و با دقت و همکاری همکاران هیات های استانی امور مربوط به ساماندهی ورزشکاران و بررسی پرونده ورزشکاران آسیب دیده را پیگیری می کند.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید محمد بنی جمالی اظهار داشت: کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی قلب تپنده فدراسیون است و به همین دلیل تمام سعی و تلاش اینجانب و همکارانم در ستاد مرکزی و هیات های استانی این است که به بهترین شکل ممکن وظایف و مسئولیت های خود را پیگیری کنیم تا موجبات رضایت بیش از پیش ورزشکاران عزیز فراهم شود.
وی با اشاره به تاثیر پاندمی کرونا روی تمام شئون زندگی و ورزش کشور افزود: طبیعی است کرونا هم از بدو ورود به کشورمان روی موضوع ساماندهی ورزشکاران تاثیر چشمگیری داشته، با این حال کمیته خدمات درمانی فدراسیون همه تلاش خود را انجام می دهد تا سرحد امکان برای عضویت ورزشکاران در این کمیته تلاش کند. همزمان موضوع بررسی پرونده های ورزشکاران آسیب دیده نیز به دقت پیگیری می شود و در این رابطه در سال جاری تاکنون حدود چهار هزار پرونده بررسی شده است.
دکتر بنی جمالی با بیان این که کار راه اندازی سامانه جامع خدمات درمانی و جلسات کارشناسی آن در این کمیته پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: همزمان با این موضوع بازدید ها از هیات های استانی و همچنین برگزاری جلسات کارشناسی و بررسی عملکرد کمیته های متناظر استان ها در حال پیگیری است.
وی در پایان از حمایت های ریاست و دبیر فدراسیون و همچنین زحمات همکاران کمیته خدمات درمانی استان ها قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.