دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

دکتر نوروزی خبر داد؛

اجرای طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان در روز ۳۱ شهریور

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای طرح سراسری "اهدای خون جامعه ورزش و جوانان" در آستانه اربعین حسینی و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان خدمتگزار سلامت جامعه ورزش و جوانان در ادامه نقش آفرینی خود در عرصه مبارزه با کووید ۱۹، این بار قصد دارد نسبت به تقویت ذخایر خون در سراسر کشور اقدام نماید.

وی افزود: در این راستا پیرو هماهنگی با سازمان انتقال خون و به همت هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه در آستانه اربعین حسینی و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس طرح سراسری " اهدای خون جامعه ورزش و جوانان"  اجرا می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد:در این روز مراکز اهدای خون یا در اماکن ورزشی ایجاد خواهد شد یا ورزشکاران و جوانان عزیز می تواند با مراجعه به پایگاه های انتقال خون سراسر کشور در این امر خداپسندانه و انساندوستانه مشارکت نمایند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: از عموم همکارانمان در وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی و قهرمانان ورزش کشور دعوت به عمل می آوریم که با مشارکت در این  اقدام فرهنگی، یاریگر مدافعان سلامت باشند.

وی در خصوص ایستگاه  اهدای خون در تهران، خاطر نشان کرد: علاوه بر پایگاه های اهدای خون سازمان انتقال خون، با همراهی عزیزانمان در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مجموعه ورزشی انقلاب تهران قرار است ایستگاه سیار انتقال خون در این مجموعه راه اندازی شود.

دکتر نوروزی با اشاره به توانمندی هیات های استانی پزشکی ورزشی، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی سراسر کشور، جامعه ورزش و جوانان در این روز با حضور گسترده خود، گام مهمی در جهت تقویت ذخایر خون کشور و کمک به بیماران نیازمند به خون بردارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.