سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان؛

درخواست پلمب ۴۶باشگاه ورزشی متخلف در اصفهان صادر شد

پلمپ  باشگاه

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون درخواست پلمب ۴۶باشگاه ورزشی متخلف در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان صادر شده است.

دکتر احمدباقری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی در اصفهان اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت‌های ورزشی به جز ۱۳ رشته که در فضای باز و معمولاً به صورت تک نفره انجام می‌شود، ممنوع است.
وی افزود: برای مثال فعالیت باشگاه‌های سوارکاری، استخرهای روباز، دوچرخه سواری و … مجاز است اما فعالیت دیگر باشگاه‌ها به ویژه در محیط‌های بسته ممنوع است.
گزارشی در خصوص ابتلای دسته جمعی به کرونا در باشگاه‌های اصفهان نداشتیم
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون گزارشی در خصوص ابتلای دسته جمعی به کرونا در باشگاه‌های استان اصفهان نداشتیم، ادامه داد: این در حالی است که برخی از باشگاه‌هایی که فعالیت آنها ممنوع است بر خلاف مصوبه کرونا فعالیت دارند و ما نیز برخوردهای لازم را با این افراد در دستور کار داریم.
وی با بیان اینکه همچنین هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با توجه به درخواست‌های متعدد باشگاه‌های ورزشی برای بازگشایی و فشارهای اقتصادی که بر فعالان این حوزه وارد می‌شود، پیگیری این امر را در دستور کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: البته باید توجه داشت که این امر هنوز به نتیجه نرسیده است.
هر گونه فعالیت باشگاه‌ها به ویژه در محیط‌های بسته ممنوع است
احمدی مقدم در ادامه با بیان اینکه روند نظارتی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در استان اصفهان همچنان با قدرت ادامه دارد، تصریح کرد: هر گونه فعالیت باشگاه‌ها به ویژه در محیط‌های بسته ممنوع است و متأسفانه شاهد تخلفاتی در این زمینه نیز هستیم.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار مورد بازرسی اولیه توسط بازرسان هیئت پزشکی ورزشی از باشگاه‌های ورزشی انجام شده است، ادامه داد: یک هزار و ۵۵ مورد نیز بازرسی ویژه در این بازه زمانی انجام شده است.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه بازرسی ثانویه نیز تاکنون ۷۰ مورد بوده است، ابراز داشت: در این بازه زمانی درخواست پلمب ۴۶ باشگاه را داشتیم که روند اجرایی آن بر عهده پلیس اماکن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.