یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

رئیس جدید هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر انتخاب شد

دکتر نوروزی: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان زیرساخت های پزشکی ورزشی استان توسعه می یابد

بوشهر

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و طی آن دکتر قاسم برجویی فرد با ۱۴ رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، دکتر نوروزی در این مجمع به سابقه ۲۲ ساله هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به اکثر هیات های پزشکی ورزشی استان های کشور دارای مرکز تخصصی پزشکی ورزشی هستند و فدراسیون با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کمک خواهد کرد که این مرکز درشهر بوشهر و سایر شهرستان ها راه اندازی شود.

وی به رنگ بندی استان های کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از ۲۷ شهریور ماه تنها ۵۰ شهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند، باشگاه های خصوصی و رشته مختلف ورزشی با مصوبه ستاد کرونا در ورزش در مناطق نارنجی بازگشایی شده ولی همچنان استخرهای سرپوشیده ورزشی تعطیل هستند.

دکتر نوروزی یادآور شد: به دنبال آن هستیم با توجه به سرعت بخشی واکسیناسیون در کشور با تصویب ستاد ملی کرونا تماشاگران فوتبال به صورت محدود امسال در لیگ های کشوری به استادیوم ورزشی بازگشایی نمایم.

وی در پایان گفت: جامعه ورزش کشور در طرح سراسری اهدای خون در سراسر کشور در ۳۱ شهریورماه در پایگاه های انتقال خون حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه هر هیات در قالب یک رشته ورزشی فعالیت داری اما هیات پزشکی استان از بیش از ۵۰ رشته ورزشی خدمات رسانی می کند.

 احمد بهروزیان فرد افزود: کرونا در ورزش خسارت جبران ناپذیری به ورزش کشور و استان بوشهر وارد کرد و بیش از ۸۰۰ باشگاه و اماکن ورزشی استان را به تعطیلی کشاند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونا هنوز اکثر اماکن استان راه اندازی نشده است.

بهرویان فرد به ساخت دو کلینیک پزشکی ورزشی در شهرستان های گناوه و کنگان اشاره کرد و افزود: به زودی در این دو شهرستان عملیات اجرایی این دو کلینیک آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.