پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

وزیر ورزش و جوانان در اولین نشست با روسای فدراسیون های ورزشی :

منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه ورزش محقق می شود

111

دکتر سید حمید سجادی با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ورزش اظهار داشت : از مدیران ورزش کشور رخصت می گیرم تا در یک فضای سراسر همدلی و وفاق زمینه توسعه و تعالی ورزش کشور را فراهم کنیم چرا که اعتقاد دارم کارکردن در ورزش امروز برای مردم، مقدس است و باید با جدیت و تلاش افتخارات بزرگی را برای نظام در این عرصه به ارمغان آوریم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش ورجوانان ، دکتر سید حمید سجادی در اولین نشست رسمی با روسای فدراسیون ها که عصر امروز برگزار شد ؛ فرصت خدمتگذاری در عرصه ورزش و امور جوانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خداوند را بابت این فرصت خدمتگذاری شکر می کنم .

وی تاکید کرد : ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و باید ببینیم این عزت و آزادگی را مدیون چه کسانی هستیم و برای اینکه در این فضای ارام به کار و انجام وظیفه مشغول هستیم چه بهایی برایش پرداخته شده است .

وزیر ورزش و جوانان قدرشناسی را یکی از ارزشهای مستتر در وزش اعلام کرد و گفت: قدردان زحمات و اتفاقات خوبی که در طی بیش از چهار دهه در عرصه ورزش کشور اتفاق افتاده هستم T اساسا باید قدردان باشیم چرا که فرهنگ قدرشناسی یکی از ارزشهای مستتر در ورزش است اما این نکته به معنای قانع بودن نسبت به وضع موجود نیست .

وی در ادامه این نکته را متذکر شد که در دنیای ورزش همه چیز با سرعتی غیر قابل تصور در حال تغییر و رو به رشد است و ماهم می بایست با سرعت و دقت در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش در دولت مردمی و انقلابی ، تلاشی جهادی داشته باشیم

دکتر سید حمید سجادی ، یکی از اهداف مهم اولین نشست با روسای فدراسیون های ورزشی را مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبیین وضعیت موجود و تدوین راهبردهای لازم برای تحقق منویات معظم له دانست و تاکید کرد :بیانات رهبر معظم انقلاب کلیدی و سراسر آموزنده بود که منشور عملیاتی و خط مشی ما در دولت سیزدهم است .

وی در ادامه هدف دیگر از برگزاری این نشست را ایجاد صمیمیت ،انسجام و همدلی بین جامعه ورزش کشور دانست و تاکید کرد : امروز می خواهم از مدیران ورزش کشور رخصت بگیرم تا بعد از اعتماد رئیس محترم جمهور و سپس اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اکنون در یک فضای مملو از همدلی و وفاق زمینه توسعه و تعالی ورزش کشور را فراهم کنیم چرا که اعتقاد دارم کارکردن در ورزش برای مردم ، مقدس است و باید با جدیت و تلاش افتخارات بزرگی را برای نظام و ملت شریف کشورمان در این عرصه به ارمغان آوریم .

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگری از سخنانش با تاکید بر استفاده از منابع موجود در عرصه ورزش و امور جوانان تصریح کرد : باید با برنامه ریزی از امکانات موجود بهترین و بیشترین بهره را ببریم و در مقابل برای حل مشکلات نیز حامی فدراسیون ها خواهیم بود .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.