چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

دکتر غلامپور خبر داد؛

اجرای طرح برپایی ایستگاه رایگان تندرستی در کهگیلویه و بویراحمد

دکتر غلامپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خبر داد

همزمان با سراسر کشور طرح سراسری برپایی ایستگاه رایگان تندرستی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز این طرح اجرا می شود.

  به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد،دکتر اسحاق غلامپور، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اظهار داشت:اگر  چه در سالهای اخیر نظام سلامت توانسته پیشرفت چشمگیری در سطح کلی سلامت مردم ایجاد کند ،اما  ترویج ورزش همگانی برای ارتقای سطح سلامت ضروری است.

دکتر غلامپور در ادامه بیان داشت: در این راستا همزمان با طرح سراسری برپایی ایستگاه رایگان تندرستی، در سطح استان پایگاه های را در خصوص انجام معاینات اولیه پزشکی اعم از کنترل قند خون /مشاوره تغذیه/فشار خون را برپا می کنیم و خدمات رایگان به عموم مردم و ورزشکاران ارائه می دهیم.

وی بیان داشت:در هفته تربیت بدنی اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه های متنوع ورزشی برای عموم مردم برگزار می کند که کادر هیات پزشکی استان در تمامی این برنامه ها حضور فعال دارد و تمامی مسابقات را پوشش می دهد.

برپایی ایستگاه رایگان تندرستی در گچساران

همچنین محبوبه عسکری، رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان گچساران نیز در این خصوص اظهار داشت: از آنجایی که ورزش و فعالیت بدنی نقش مهمی در پیشگیری از بیمارهایی از جمله دیابت،  فشارخون،. دارد .....لذا درنظر داریم به مناسبت هفته تربیت بدنی  وورزش برنامه های متنوعی در جهت  تببین  این موضوع  و ترویج ورزش در میان ورزشکاران اجرا کنیم.

عسکری اجرای طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی همزمان با اغاز هفته تربیت بدنی ورزشی (26) مهرماه را از جمله این برنامه ها برشمرد و گفت: با برپایی ایستگاه در اماکن ورزشی ،ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به ارائه خدماتی همچون کنترل فشار خون ،مشاوره پزشکی ،تغذیه  و......خواهیم پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.