چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

دکتر نوروزی:

با وجود واکسیناسیون گسترده رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش ضمن تمجید و قدردانی از تلاش مجموعه مدافعان سلامت، تصریح کرد: خوشبختانه شاهدیم به شکل گسترده ای واکسیناسیون کووید 19 در سطح کشور در حال انجام است با این حال رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که ظهر امروز(چهارشنبه) در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی افزود: با فروکش کردن پیک پنجم کرونا و واکسناسیون گسترده ای که در سطح کشور در حال انجام است امیدها برای غلبه کامل بر این بیماری بیشتر شده است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل پروسه واکسناسیون به زودی این مهم اتفاق افتاده و دیگر شاهد هیچ گونه تلفات جانی و مالی و اسیب های روانی در سطح کشور برای هیچ کدام از هموطنانمان نباشیم.

وی از تلاش های مجموعه درماین کشور قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که مجموعه ورزش کشور نیز همچون دیگر بخش های جامعه با فروکش کردن بیماری کرونا، بتواند روال عادی خود را در پیش بگیرد.

در این جلسه نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند در خصوص ابعاد مختلف فعالیت ستاد مقابله با کرونا در ورزش و همچنین حضور تماشاگران در برخی رویدادهای ورزشی هم اندیشی لازم به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.